قصتى مع الدكتور الجزء الثالث والعشرون
![]() |
| قصتى مع الدكتور |
وفضلت تبوس فيه وهو مبسوط جدا واول ما وصلوا قالت له انا مش عارفه اقولك ايه كانوا احلى ساعات عمري اللي فاتو وانا في حضنك واتمني ان كنت افضل معاك علطول وبصراحه ماتعرفش انا نفسي في ايه قالها ثواني ادخل الجراج الداخلي يابني وفعلا كان جراج به سلم يطلع على المكاتب الاداره فطلعوا السلم وركب الاسانسير وطلع اخر دور للاسانسير وقالها تعالي وكان في بت ممرضه هربانه بتشرب سيجاره فوق لمحت حد واخد واحده وطالع فوق وكان فوق في مكان واسع ذي مخزن طلعوا فوق سمير ومها اللي كانت بتمثل انها هتموت عليه وهو راح واخدها في حضنه وطلع زبه وشالها بين ايده ورشق زبه وهي كاتمه صوتها في صدره والبت كانت الممرضه واقفه بتتفرج ومها لمحتها سبتها تتفرج براحتها خالص وراحت مشاوره لها تعالي البت قالت انا قالت اه والبت جات راحت
مها قالت له شوفت يا قلبي انت مرزق اذاي البت مكنتش شايفاه كويس ولا مركزه اول لما شافته راحت مبرقه هو حضرتك ياباشا راحت مها قالت لها انزلي يا لبوه ارضعي للباشا وعملت نفسها بتتكلم في التلفون وصورت فيديو وجاب لبنه في طيز البت وراحت مها ماسكه البالطو بتاع البت مسحت زب سمير وعدلت له الهدوم ونزلت معاه في الاسانسير ودخلوا من الباب تاني وهي طلعت لاختها وهو دخل على مكتب المدير وكانت الهام بتتصل عليه. ايوه يا دكتور انت فين قاله في المستشفى قالت له طيب يا حبيبي هستناك نتغدى سوي قالها لا خليها عشا نتعشى سوي انا لسه هطلع على الوزاره وبعدها هلف لفه كده يا لاه سلام ودخل كلم مصطفي اهلا يا دكتور مصطفي اخبارك ايه والحاله وسمع منه وشرب قهوته وطلع مرور مع مصطفى علي المستشفى وكانت البنت اللي لسه ناكها واقفه بتترعش لما شافته بيلف راح منادي عليها وقال لمصطفى البنت ديه كويسه اسمك ايه فقالت له قاله يا مصطفى اصرف لها مكافأه وراح علي غرفه جيهان وكانت مها هناك وعمر واقف مع مها قاله اهلا يا باشا قاله اهلا يا دكتور عمر ومشي معه فعمر راح قاله الحاله فاقت وبقت كويسه وتتحسن جدا وكبيرها ٣او٤ ايام وتقدر تخرج راح سمير جيهان الف سلامه عليكي يا بنتي انتي غاليه علينا جدا يا جيهان ولازم هشوفك قبل ما تخرجي اهلا يا مها يا بنتي عامله ايه وراح **** عليهم ومشي وطلع من المستشفى والكل راح لشغله وعمر بيحاول يفتح كلام مع مها اللي قالت له بص يادكتور عمر انا هحتاجك بس يا ريت الاقيك لما احتاجك وكلمت ايمن اخوها ايه يا ايمن اخبارك انت فين مش هاتييجي بقي على الم على المستشفى قالها استنيني عندك انا هاجي بس على اخر النهار وطبعا انتي نايمه براحتك قايمه براحتك فايقه طبعا قالت اه اه ماشي انا بطمن علىك كلمت ماما قالها لا انا مش عاوز اعملها قلق مع الحيوان اللي هناك ده قالت له ماشي انا عاوزه بيتقفل.بيقولها انتي بتقولي ايه انا مش فاهم منك قالت له خلاص انا كنت بقول اه احسن يتقفل منها طيب سلام وكلمك تاني وكان احمد بيرن عليه فنزل وهو نازل جارتهم بتقوله انت لسه زعلان قالها انا ازعل من واحده شرموطه زيك راحت باصله قوي قاله ووعد مني انك تشتغلي خدامه بتقوله انت بتقول ليه راح بعد ما كان نزل درجتين طلع لها تاني وراح ضارب ها بالقلم قالها وشرف كسمك اللي بتبعيه لاخليكي تكرهي نفسك يابنت اللبوه راحت داخله ورازعه الباب راح مخبط عليها ففتحت قالها انا قولتلك تخفي من وشي راحت قالت انكسار لاه قاله هعديه الك عشان ورايا مشوار مهم رايح لستك مهره راحت المره واترعشت من الرعب قالها غوري ونزل لقى احمد واقف بيكلم بت من العيال الشحاتين كانت عيله بتاع ١٤ أو ١٥ سنه فهو ركب وراح مكلكس لأحمد اللي جهه جري ركب جانب ايمن ومشيوا فا ايمن بيقوله ايه يا بني انت قاله تقصد البت ديه اضحكك على حاجه انا بقالي بتاع سنه وشويه كل اللي كنت بعمله اني كل أسبوع كنت بنيك البت ديه وعيال تانيه انت عارف يا ايمن مش هتصدق البت ديه جابتهالي واحده تانيه اللي اول واحده انت عارف انا كنت بديهم عشرين جنيه واوقات بساندوتش وساقع هبقي احكيلك القصه ديه سيبك انت انا مش مصدق اللي حصل ده كله مهره وندى يا خرابي احنا بقي رايحين لمهره ليه قاله بص يا احمد مهره هتحوزني بنتها سالي راح احمد قاله قشطه يا نجم ايوه
سارع بالدخول
.webp)
Post a Comment